دیپلم افتخار یک جشنواره روسی به آوای ابرها رسید

دیپلم افتخار یک جشنواره روسی به آوای ابرها رسید سام فیلم: انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» دیپلم افتخار پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «ˮkinofestivalˮ Light of the world» روسیه را بدست آورد.


به گزارش سام فیلم به نقل از خبر آنلاین، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه کنندگی هادی فیروزمندی، محصول مرکز فیلم جوان سوره، که قبل از این به پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم «"kinofestival" Light of the world» روسیه راه یافته بود، دیپلم افتخار این رویداد را از آن خود کرد. این جشنواره ۱۲ تا ۱۶ سپتامبر برابر با ۲۲ تا ۲۶ شهریور در شهر ریبینسک کشور روسیه انجام شد.
همین طور این اثر در تازه ترین حضور بین المللی خود در ششمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Amity ترکیه به نمایش در می آید.
این رویداد که امسال ششمین دوره آن از ۳ تا ۶ اکتبر برابر با ۱۲ تا ۱۵ مهر در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می شود، بدنبال ارائه قشر بزرگی از فیلم هایی است که بطور مستقیم یا غیرمستقیم به رابطه میان انسان و جهان هستی پرداخته و بر مفهوم دوستی تاکید دارند.
جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Amity ترکیه در نظر دارد درباره ی مفهوم «دوستی» آگاهی بوجود آورد تا انسان ها بتوانند زندگی خودرا باردیگر فرا بخوانند، باردیگر فکر کنند و بازتاب های آنرا ببینند. این جشنواره امسال بخش ویژه فلسطین تحت عنوان «نگاه انسان دوستانه به فلسطین» را دارد.
این نهمین حضور بین المللی این انیمیشن شمرده می شود که پخش آن برعهده مرکز بین الملل سوره است.


۵۷۵۷



منبع:

1403/07/13
11:18:57
5.0 / 5
348
تگهای خبر: آنلاین , انیمیشن , جشنواره , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
سام فیلم - فیلم و سریال
samfilm.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سام فیلم محفوظ است

سام فیلم

همه چیز درباره فیلم و سریال